Sunday 29 May 2011

wuhaaa , best gila babi wokk ..

ea , ade story na cite  niyh , huaaa   , semalam (sabtu) aku g , alah , x kan korang x tau kott , kan ade  himpunan sejuta belia uh kan ? tau x niyh ? x tau mampos same korang r , hmm , kan kat himpunan tu , malam ade konsert , kalau artis malaysia jewp , x hengen aku dtg r , tp , niyh ade  SUJU M , huaaa , ade kyuhyun , henry , sungmin , eunhyuk , zhoumi , n ryeowook , ha , shume comel2 doe , mule2 , ade r 4,5 org artis malaysia nyanyi , aku x amek tau pown , aku diri jewp aat situ , then , lepas dorang nyanyi uh , sejam lebeyh kodd diri tunggu suju m kuar , last2 , diorang kuar gak , mampos , ilang sore aku semalam ,tp , sedeyh gak r , pakwe aku , donghae x dew , suami qilla n gie pown x dew , siwon , urmm , tp , x pew , janjy pat jumpe kyuhyun , huaa , ! ish , panjang lha na tulis ag , t aku story ag k , bubye , ! 

 p/s : sumpah best gile smalam ,,,,

No comments:

Post a Comment