Monday 1 August 2011

aku memang x bertuah .!

hye peeps . ! urmm , arie nieyh aq na cite . aku jeles lha dengan membe aku , name drahsiekan , ! untuk menjage keselamatan larh , urmm , na tau nape aku jeles ? sebab balax dea tersangat'' lha caring , ya ALLAH , tuhan jewp tau cm mane aku rase time dok ngan dorang tady , memang aku senyum , tapy dalam haty ? aq ngan ALLAH jewp tau , jeles dohh  ..knape ku x penah dpt laky cm tuhh ? da lha hangsome . baek lha tuhh , caring lagy ,, urmm , dr td , aku pandang jewp muke kau , kau pownn perasan yg aku pandang kau , sampai bile awek kau x de kat situ , kau tanye aku , aku knape , tapy aku deam jewp , x kan aku na bgtau kot , urmm , malu aku urmm  . knape aku rase cm nieyh pown aku x tau , kau untong lha kawan , dapat balax macam tuhh , sekolah agame lagy , wahh , terer lha kau , tabek r at kau , urmm , kau cantek , memang lha , x mcm aku , x pew , aku seda aku sape , aku x secantek kau ,  sebab tuhh lha aku slalu dhine , urmm , tetibe lak buat cite sedeyh , ! urmm , oke , sarahainaabdulpatah da start membobok , k leyh gtg , na pack baju , tok balek ostel walaupown x nak . !

No comments:

Post a Comment