Friday 19 August 2011

kau dulu dan kau sekarang .

weyh , aku nak citer sal kau nieyh , da lame da aku deam . na tau napew aku deam jewp ? burb aku malas nak layan bendebende bodoh yang kau buat dekat aku . urmm . bia aku cite satu per satu ea kat kau . bia kau paham apew yg aku rase nieyh ea . act . bukan tokk kau jewp . but tok semua genggeng baru kau tuhh 


dulu :- kau baek dengan aku  . kau jalan dengan aku . kau denga probs aku . aku denga  probs kau . susah senang semua kite samesame weyy . dulu kau tak malu pun jalan dengan aku , ..dulu kau backup aku . mempertahan ken aku walaupun aku salah . always ade kat blakang aku tok support aku . slalu teman aku jalani harihari aku dekat ostel . dengan macammacam masalah yang aku ade . 


sekarang :- tapy sekarang kau jahat dengan aku , kau da x nk jalan dengan aku , kau da x nk tau probs aku . butt . aku still lagy denga probs kau , susah senang aku . aku hadap sorangsorang . susah senang kau . kau hadapi dengan kawan baru kau yg makin berlambak tuhh . urmm . sekarang , kau da malu na jalan dengan aku . burb senior panggil aku ayam lha . sotong lha . mushroom besa lah . kau malu ken ? x yah ckp . aku da tau . sekarang , aku da x de sapesape da na support aku dry belakang , da x de sape lagy dah na backup aku . da x de lagy da org yg nak mempertahan kan aku walaupon aku slh . da x de org da na teman aku jalani harihari aku dekat ostel dengan masalah aku yg menimbun tuhh . 


 weyh . knape kau berubah ea ? kau seda x perubahan kau yg ketare tuhh ? kau tau x ? disebab kan kau kawan ngan kawankawan baru kau tuhh . kau punye markah exam turun tau x ? kalau b tuhhh aku x kesah . nieyh . smpai ke c  . nieyh , ape cerr nieyh beb , tlg lha seda weyh . aku x nk kau hancur kan impian mak kau . mak kau anta kau kat skul kite tuhh sebab mak kau nk kau berjaye weyy . bukan hancur cm nieyh . kau engat arwah ayh kau x sedeyh ke kau buat cm nieyh . tlg lha weyh . kalau bukan sebab aku kau nak berubah  at least burb arwah  ayah  kau ea? sian weyy . x tenang kat sane . harihari perhatikan perkembangan kau .tapy still lagy same . beerubah keyh ? jgn ekot sangat ckp syah****** tuhh . dea tuhh kuat menghasut . ckp *** , **** , ****** , n semua lha mem2 baru kau tuhh . aku hope kau dpt bace post nieyh , aku x sanggup dohh tgok kau tros hancur , sedangken org laen tgah berusahe na naek ken name masengmaseng , kau hancur kan idop kau pulak . berubah yew kawan yg penah bergelar sahabat sampai mati tok aku . t8 care  hope kau n genggeng kau n.e.s yaww . x mau gadohgadoh . 
-------------------------------------------------------------DHAAA------------------------------------------------------- 

No comments:

Post a Comment