Saturday 20 August 2011

mari membobok

weyweyh . aku na membobok lha . kauorang nak join ? urmm , tapy x tahu na membobok ape . weyh , aku na tanye lha . perempuan cantek x semestinyew didampingi oleh lelake hangsome kan ? dan lelaki hangsome pung x  semesti nyew didampingi oleh perempuan cantek ken ? urmm . act . aku na tanye mende nieyh burb aq terpikir sal nieyh tady . yew lha . aku ken x cntek  . so , dengan siapkahh aku akn didampingi  ? *kalau korang takpaham . buatbuat paham cukop lha coz nieyh lha membobok name nyew , *






weyh  kenape mesti wujud nyew ostel ? x payah lha na ade ostel2 nieyh . nyampah makk nak balik lha . lau warden baek x pw . nieyh cm singa pon . ade . ntahntah , singe pon kalah . . urmm . lagy satu  kenape ostel tak boleyh bawak phone , mp3 . lappy , ipad n others ea ? bosan dohh dok ostel just tok study , urmm , lagy satu . ramai org kate lau dok ostel leyh study ? kau gilak ? duduk ostel lah lagi x boleyh study . na tau sebab pew ? sebab kalau dudok ostel an . idop kau mesty penoh dengan activity , yew . lha . pagipagi , kau skolah cm bese . ptg kau prep , kene buat omewerk yg belambak tuhh .  itukahh yg dinamekan study ? saye pon x tau , lepas prep . mandi , then makan malam , lepas makan malam . sembahyang maghrib n duduk dekat surau tuhh sampai isyak . lepas isyak , supper , then lights off . ckp kat aku bile kau boleyh study ? tution ? macam kau focus ken  urmm . keyh lha , berhenti membobok dal balik ke alam yg nyata . ade sesape rase cm na masok ostel ? silalha kalau nak result menurun .


No comments:

Post a Comment