Friday 9 September 2011

aku bukan PENAKOT .

assalammualaikum , hye peeps . post aku arie  niyh nak ditujukan kat cik a dan cik b . mulai skunk aku tak boleyh tulis name org sebarangan kat siniyh . nanty kalau jady kes . aku yg salah . first , tok cik a . kau engat kau spe na mara-2 aku ? bapak aku ? mak aku ? nenek aku ? cikgu aku ? hah ? agak r bodoh . mak bapak aku pun tak pernah mara aku cm tuhh tahu ? kau lak nak over-2 niyy ape cer ? da buang tabiat nak maty ke apew ?haha . alangkah bahagie nyew aku lau kau da takk ade lm idop aku . ouh , hary tuhh aku tahu kau perly aku . coz aku niyy tak de lha bodoh sangat .kau tanye . kenape just ade pic dea je lm purse aku ? oi bontotb . kau yang tak nak bagy gamba kau , lepas tuhh kau nak ckp aku rampas dea pulak . ea . pergy mampos dalam loji lha kau bangang , act . kau yang na rampas dea dary kiteorg . mule-2 kiteorg berempat . then . tinggal tiga . lepas tuhh tetibe kau orang masok . lepas tuhh kau pergy mane-2 . kau bawak dea je . kau tinggal kan kamy . so skunk , sape yg PERAMPAS niyyh ?kau da bute ke ? ouh . padan lha perangai kau cam butohh . haha . *puas hati aku* aku rase cukop kott setakat niyy . len kaly kalau kau buat lagy , aku tulis-2 lagy ea .



oke , next . we go to cik b pulak  . hoii budak dasar tak rety kenang budy , niyy bukan nak berkire ke oe tahu . niyy na biau kan kau seda diry sikit . kau takk engat ke bape kaly family aku penah anta kau balik . kalau takk . melanguk lha kau kat school tuhh bodoh . weyhh . lagy satu . len kaly bukak purse org tuhh . mintak lha permision dulu . niyy mesty kes tak penah blaja adab kan ? ea  ,, kalau gely pegang nametag aku , tak yah lha simpan lagy . buang je teros. next , kau kan da buat salah , so , aku kene lha bagy tahu cikgu . betol tak readers ? betol kan ? kau kalau nak jady budak berjaye , kau kene lha bagytahu kesalah budak yg memang da buat salah tuhh kat cikgu , ea , kau nak bagy tahu cikgu yang aku pernah bawaak phone ? bagy lha tahu , cikgu da tahu da pon . coz , aku cendiry oergy mengaku . bukan nak tunjuk baek deka sini . tapy just nak bagy taahu tuhh . weyyh . niyy aku nak cakap . yang aku bagy tahu cekgu pasal salah kau tuhh kan ? cikgu tak angkat name pun . so . memang takkan ambik tindakan lha kan ? bodoh punye budak lha . ea . dah lha , malas na membebel lagy . buat penat tangan aku jea .  k lha ....................................            DDHHAAA..........................................................................

No comments:

Post a Comment