Saturday 17 September 2011

tak tahu nak buat title ape .

assalammualaikum , x jawab dose , lau jawab sayangs . 

aku sedeyh lha . aku tak tahu nak cakap ape lagy dah nak buat orang percaye kat aku . selame niyy aku try tok saba bile kau mara aku  . aku deam je . tak menjawab . arie niyy pun same . aku tak tau lha sampai bile aku boleyh saba dengan kau , aku memang x berhak pun nak menjawab even bukan salah aku , kalau aku menjawab nanty aku derhaka . kalau aku ckp words bukan pun aku dikire derhaka . aku nak buat apew lagy . knape mesty aku je tanggong kemarahan kau , kenape orang a , orang b . tak kene skali . aku tak paham lha . kalau tanye haty aku ape aku rase kat kau . mesty haty aku jawab . kau niyhh pilih kasih . kau tahu . dalam kempat-2 kami niyhh . kau paling sayang orang b . tahu tak ? tahu x ? kau pernak ke seda semua niyy ? mesty takk kan ? aku confirm . sebab tuh lha kau still lagy dengan dunia kau yang tunggang terbalik niyhh . aku bukan nak bukak aib kau kat sini  , tapy aku dah tak tahu dah nak ngadu kat sapew lagy . orang sekeliling aku semua nyew tak percaye kat aku . da lha aku mals na cerita panjangpanjang , bukan nye ade org na bace pung kan ? so . baik aku stop .

No comments:

Post a Comment