Friday, 2 September 2011

dea aku punye SEORANG . tak puas hati ? kesah plak aku ken ? hah . ")

ASSALAMMUALAIKUM , x jawab dose  . lau jawab baek .

aku ade bende na story nak story nan korang . aku sayangs dea . sayang sangatsangat . sebab ape aku sayangs dea ? sebab dea kaka angkat aku . haha . korang ade ?  lau ade pun . kesah pulak aku ken ? haha .
back to my kaka . dea cantek tau . comel lagy . *kaka , jangan kembang * . untung gila sape yang ade relation dengan dea . sebab dea baek . caring . n memahami . cite je lha masalah korang kat dea . confirm dapat kate-2 hikmat punye . macam tuhh lha aku suke . somene yang memahami , n cube rase ape yg aku rase . korang nak tengokk picc dea ? betol nieyh na tengok ? jangan terkejut suda . cantek sangatsangat . yew lha . name pung aku punye ken ? of course lha cntek . jap2 . haa . nahh . amek kau . nak sangat ken ?





   cantek ken ? aku tak pernah tipu readers aku . comel . nk num phone ? minx sendiry . haha .




  simple , tapy still cantekk ken ? tahu korang jeles . kesah pulak aku ken ? haha . sudahh . tak mahu banyakbanyak . nanty korang takk tido malam pulak . asyik terbayang ken kaka aku yg sorang nieyh . k lha . dhaa . sayangs kaka narina azni seorang saje . *boleyh takk kaka kalau macam tuhh ? *







No comments:

Post a Comment