Wednesday 1 June 2011

asl eik ?

ea , aku pelik r , asl eik , sejak aku balik niyh arn , aku asyik emo jewp ,, urmm , aku pown x tau nape , urm , abes satu rumah aku tengking , including my parents tau ? urmm , derhake betol anak dea yg bongsu niyh arn ? urmm , sumpah weyh aku ckp , aku x nk jd ank derhake , aku x nak masok nerake , aku takot weyh kene sekse nan azab yg kite shume x kan tahan punye r .! weyh , tlg r , tp mau buadd cm manew ? aq mende da terjady da pown , ! YA ALLAH  , ampunkan lha hambamu yg lemah lagi tidak sempurna ini YA ALLAH , aku bermohonn kepadamu , aku x sanggup menahan siksa azab mu wahai tuhan ku yg ku sembah , urmm , amin , sumpah weyh aku takot , cm new mau buad iniyh ? arap-arap lha ibu , abah , along , angah , alang , n shume2 org yg aku marah , tengking , x lyn , shume maafkan aku okeyh , that's all 4 rite now .! dhaa ....

No comments:

Post a Comment