Wednesday 1 June 2011

eyt korang .! urmm , sebena nyew an , ade banyak gila post mau tulis , tpy , one by one dulu keyh ? urm , niyh post mau cerita pasal itu , aq texting nn abg terchienta .! urmm ,, first2 , aku anta , aku kate , t kalau da bez men game , kite texting au , then dea kate , oke SYG , ahhaha ,! aku ckp , gatal eik , then , dea reply , hurrmmm, k lha , lepas niyh da x yah ag sebot perkataan uh , cepadcepad aku reply kate , xpew2 , ckp lha perkataan uh slalu .! *sumpah gedik weyh time niyh* haha ... urm , then dea kate , oke , pas niyh abg sebot ag , bebanyak kali ,! aku just reply , hahahahaha ,! then dea x reply , aku misscallled , then , smpai lha text dea , ckp , dea tgah do omework *rajin betol abg aq sorang niyh* ,, urmm , aku ckp lha , rajen eik , abg sape lha niyh , dea kate , entah , then aku ckp lha , urmm , x pew r kalao x mau ngaku , then dea kate , alah adek , jgn r majok , aku ckp , r , kalo nk jugak ? dea kate , jgn r ,, jgn r ... jgn r... urmm , aku ckp , aku still mau jugak , then dea tanye , nape niyh ? aku jawab , BENGANG .! asl ? dea ckp . aku kate , coz , ade abg angkad tp x mau ngaku , baek x yah ade abg angkat .! then , dea kate , abg just kidding jewp lha td syg , then aku ckp r , kalau adek t8 serious cm new ? dea , kate  , ske atie r , yg penting , abg just kidding jewp .! then , aku reply r , kate , ouh , tetibe lak adek rase abg iyh cm x nk amek tau perasaaan adek langsong , sedeyh ker , eppy ker , tachink ker , urmm , x pew2 , adek ske cm niyh .! then dea kate , jgn lha cm niyh , sumpah abg gurau jewp td , urmm , dengan x ikhlas aku kate , oke .. end of the post  ,, wallaweyh , panjang seyh .!

No comments:

Post a Comment