Saturday 11 June 2011

sampai betoll atie kau ea .

weyh , first aq na bgtau kau , yg , aku tulis entry niyh sambel meleleyh  , ,, urmm , kau janjy ngan aku smalam macam org dah nak maty yg kau na gayott nn aku , sekaly kau off enphone , kau x reply text aku , aku call kau tekan bz , ea bhaii , aku ade atie n perasaan gak au , aku ade tahp kesabaran gak , der , lu pk gua dok at umah niyh lame ker ? ea bhaii , gua budak ostel lha bhaii , budak ostel , lu cube r gune ox sket , kalau wa buadd lu cm uh , lu saket atie x bhaii ? confirm r kan , nak2 , lu niyh an cepadd mara , muke ganaz , tpy , dlm atie ade tmn , ea , dah lha , malas wa na cite panjang2 , saket atie tau x? ded8 tok sesape yg dah buad kat aku cm niyh , malam niyh , sebelaskosongenamduaribusebelas ,,, aq engadd sampai aku maty bhaii tarikh niyh ..

No comments:

Post a Comment