Wednesday 1 June 2011

hampa + kecewa

eyt , salam , urmm , today , a.k.a. arie niyh , urmm , 2 june , semalam aku berharap gilagila arie niyh leyh uat rambot ,,,, urmmm , tp , bangon pg jewp , dayaah text aku kaate , dea x leyh g uat rambot nn au arie niyh , coz , mak dea mau antaa dea , adush , toyol betol r mak dea , saket atie aku ,dah r x bg dayah kwn nn aku , bangang punya org , suke betol kongkong ANK , aku x ske tau org buad cm uh , haish , kalau aku dumm kau laju2 , pecah bijik mate itam kau r .! penin aku tengok perangai kau ,, urmm , so , aku kol shume2 fwen aku pown , dorang x leyh teman , nak g jahor lha , balik kedah lah , itu lah , nenek dea lah .! urmm  , sumpah aku fed up weyh ,, urmm , k argh , mau bace itu novel TAHU RASA CINTA , auu , tajok sweet + jiwang , act , uh citew klaka lha .! chawwwux ...

1 comment:

  1. heyy . tawu lah bestfriend , tapi agak agaklah . mane ade bestfriend yang kutuk mak kawan die sendiri . even makcik tu jahat ke ape tapi beragak la sikit . cube kalau kawan awak yang bace entry ni mesti die sedih sebab awak cakap pasal mak die . macam macam dah awak tulis pasal mak die . cube awak bayangkan kalau die yang kutuk mak awak ? ape perasaan awak ? mesti sedih and marah sebab kawan baik awak cakap pasal mak awak . jadi renung renungkan dan selamat beramal . uhukzz uhukzz . -withlovemakcikkepo-

    ReplyDelete